Za dobu projektu se nám podařilo stanovit všechny zamýšlené cíle, které jsme si v rámci projektu nastavili.
1) V organizaci máme nastavený funkční systém CRM – databázi našich kontaktů, dárců, partnerů, která nám pomáhá v profesionalizaci práce v oblasti PR a fundraisingu.
2) Nastavili jsme systém pro práci se smlouvami pro přehlednější práci ředitelky organizace, účetní a personalisty.
3) Uspořádali jsme 3 úspěšné PR kampaně s velkou sledovaností zaměřené na 15. výročí naší TA KAVÁRNY, 25. výročí organizace a její pomoc lidem s handicapem a 10 let charitativního secondhandu Koloběh.
Přečíst si o nás můžete např. zde:
https://www.vecerni-praha.cz/boruvka-praha-o-p-s-oslavila-25-let-od-sveho-zalozeni/
https://www.tyden.cz/rubriky/kultura/boruvka-praha-o-p-s-slavi-25-let-na-scene_563445.html
https://zezdravotnictvi.cz/zpravy/boruvka-praha-o-p-s-slavi-25-let-na-scene/
https://www.mistnikultura.cz/boruvka-praha-ops-slavi-25-let-na-scene
Výstava fotografií a charitativní kalendář JEDINEČNOST (ladylife.cz)
Tipy na pondělí 17. dubna – Pražský deník (denik.cz)
Organizace Borůvka pomáhá postiženým už 25 let, pořádá výstavu fotografií | Týden.cz (tyden.cz)
Ewa Farna slavila s Borůvkou 25 let existence a představila Jedinečnost | topvip.cz
4) Zaměřili jsme se na náš online marketing, sociální sítě, e-shop a webové stránky, zvýšili jejich sledovanost, optimalizovali je a vylepšili jejich design.
5) Zvýšili jsme personální kapacitu organizace a proškolili naše zaměstnance v oblastech, kde to bylo nejvíce potřeba. Např. jazykové dovednosti, internetový marketing, fundraising, práce se CRM systémem, práce s klienty, soft skills, apod.
6) Máme připravený Strategický plán organizace na roky 2023-2025
6) Celkově se nám podařilo posunout organizaci vpřed a profesionalizovat naší práci, tak aby byla co největším přínosem pro lidi s handicapem, kterým pomáháme.
To všechno díky programu Active Citizens Fund a Nadaci OSF. Děkujeme za podporu!!